Alldeles trasig och förstörd

Har kommit hem från jobbet ganska nyligt. Är trött som FÅ. Fast det kanske inte är speciellt underligt med tanke på att jag sovit sammanlagt 12 timmar de fyra senaste nätterna. Har inte riktigt hunnit vända på dygnet ännu, och käppen underlättar inte heller situationen. Jädra käppjävel ;)

Arbetsdagen har inte varit något att klaga på. Hade riktigt fult med sysslor de två första timmarna. Därefter blev det lite glesare och arbetsuppgifterna ersattes med solarium, promenad i centrum, bull-ätande och tv-tittande. Pratade även en del i telefonen under tiden.
Det är ofattbart hur jag kan sakna dig så mycket. Känns som flera dagar vi sågs sist, och ändå är det inte ens tolv timmar sedan jag låg i sängen och bara njöt av morgonen och sällskapet. Jag säger då det. Vad kallas det här? Någon som har varit med förr? Haha :) Skulle behöva ett riktigt bra ord till situationen.
Kom hem. Blir ju tokig om du ska vara borta en hel vecka. På så sätt är jag nästan glad att jag jobbar efterom jag vet att min energi behövs på andra håll (ibland), och glömmer bort att tänka alla desssa käppiga tankar.

Nu ska jag gå och vila så jag orkar fixa matback + duscha ikväll.
Är helt borta. Fick för mig att det här inlägget (som jag förövrigt själv har skrivit) är ett jättelångt msn-meddelande från min käpp. Oj, det kansle inte behövs 741 trappsteg fölrresten. Mer som förstga gången ja ser dig
Det här går inte bra. börjar ju nästan tro att jag är full.

Bäst jag sticker innan jag kläcker ur mig nåt heldumt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback