Äntligen fredag!

Haha, har ingen aning om de där 741 trappstegen jag skrev om igår. Måste ha somnat medans jag satt vid datorn :P
Idag är det FREDAG så det betyder ledig helg! Skulle egentligen på Lulekalaset, men har varit så gott som bortom medvetandet sen igår så det har inte blivit av. Kom på att jag visste skulle ha tagit tåget idag, när de började rata om det på jobbet, men det lyckades jag inte bra med. nåväl, sklle nog ändå inte orkat :P

Igår när jag kom hem från arbetet åt jag middag, varefter jag ganska snart hade somnat (kring 18-tiden). Vaknade vid 23 och var heeelt borta. Trodde att jag sov på jobbet och massa annat sjukt. et tog ett tag innan jag faktiskt kom på att jag var hemma. Tände sänglampan och fick för mig att jag hade snott nån gamlings säng, haha.
Var vaken i en timma varefter jag käppade i säng igen. Sov ända till kl 6, så man kan väl säga att jag har plockat tillbaka en del av sovtimmarna.

Nu vill mor ha hjälp med köttsoppan, byuye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback