Det börjar närma sig..

När jag gjorde nedräknaren var det över 100 dagar kvar till min 18-årsdag. Nu är det inte fullt så många dagar. Det börjar nästan kännas lite läskigt nära :)
http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=30E0L0S0Z0K0B2C5E2M8G871Z1T
Mammsen försöker sitta och planera när, var, hur det ska utspela sig. Det där fika-kalaset. Nå jag är inte så noga. Bara man fixar fika och bjuder nåra gäster så blir det säkert finemang :) Sitter redan och längtar efter min smörgåstårta :)

Sov tills klockan var närmare ett idag. Det var inte alls lika trevligt att vakna upp idag, som det brukar. Nej nej. :)
Har i alla fall åstadkommit lite nytta. Ätit, tvättat kläder, fixat lite nya grejer som jag ska ha med mig till kullen och bäddat sängen. Haha :P
Nu ska jag gå ut och röra på benen litegrann.

hejdå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback