Dyrt dygn

Givetvis blev det att sticka till Luleå i alla fall. Jossan lurade med mig, och jag i min tur drog med Mia. Två timmar innan tåget gick kom vi på att vi skulle sticka, bråttom bråttom :) Men det var trevligt :D Har kommit hem för en stund sedan.
Det enda som var synd var nog att under hela tiden vi var inne på området hann vi bara uppsöka toalett, och leta efter borttappade fyllisar, haha.
Nånå, det var kul i alla fall :)

Jag som var så nöjd över att jag hade lyckats vända på dygnen så bra, och så glömde jag bort att sova inatt. Ska sticka i säng nu, jobb imorgon

God natt


Saknar dig.. Något enormt. Vill ha dig här nu.
Kom hem?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha attans, att vi inte sågs :)

2007-08-05 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback