Fin helg

Jodå, BSR 2 premiärkvällen var riktigt trevlig. Och så har det fortsatt. Med rätt sällskap funkar det mesta :) Sitter dock nu här i min ensamhet och skriver några rader.. Lyssnar på Mimikry-Här är jag också, jo det gör jag.

Mor har förstört en till natts sömn. Nu förstår jag varför jag är hemma så lite det bara går. Har inte varit hemma på flera dagar, och hann inte ens vara hemma i två minuter innan båda stod och skrek åt varandra. Inte för att det är bättre när man är inne i "sammhället" gve/mbgt, då går telefonen i ett kör. 250 miljarder telefonsamtal, minst, om dagen. USCH!
Ska upp och jobba om.. en sådär fyra timmar, ajaj det här kommer inte alls gå bra.

Nå du gamle käpp, hoppas du löser det här så slipper jag sitta och sakna dig hela tiden :) Inte för att det var längesen vi sågs men i alla fall :)
Käppkäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback