Hemkommen, just på väg tillbaka

Nu de senaste timmarna har varit allt annat än lugna. Spolade upp ett bad, och efter det tog friden slut. Klädde på mig illa kvickt och begav mig till klubbis för att duka, fixa välkomstdrinkar etc etc. Kom hem för en halvtimme sedan. Nu fixad och klar väntar jag på att bege mig tillbaka till stressen. Har hunnit smaka lite vin medan jag var i klubbis och ojsan, så gick ryggvärken över :)
Haha, nä riktigt så mycket har jag väl inte hunnit få i mig ännu. Men efter en kväll i baren så kommer jag nog inte bege mig därifrån fullt lika nykter som när jag anlände. Måste ju fira min 18-årsdag sådär några dagar i förskott :) Då får man faktiskt smaka lite :) Liitelitegrann bara ;)

Nu råkade jag trycka på en knapp och jag vet inte alls vad som hände :( Nåväl, man ska inte sörja jag ska ju förfasen ut och supa!
Näää, det ska jag inte heller :( Åååååh :) haha. Sådärja, nu är det grejat igen. Data- och festfixaren Sara kanske jag borde börja kallas för =) Fast då kanske folk får för sig att jag faktiskt fixar saker, så det kanske är bäst att hålla för sig själv..
Sitter och lyssnar på en älg opali bara se han dö. Jag vet faktiskt inte vad de sjunger men det är väl inte hela världen:)
Får hoppas att ryggen tillåter en att dansa lite ikväll. Det är ju Zoomix som spelar! Yääähy.

Nu tror jag det är tandborstning som gäller för om en stund ska jag på feeest och inleda med en välkomstdrink och middag. HELT ANNAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback