Inte det minsta motivated

Men skriver i alla fall. Tankarna bara flyger omkring. Tänker på virvielmaskar och fjärilar. Den skadade hjärvjäveln? Hmpf, ja jag vet då inte alls vad jag ska säga..

Har ont i ryggen som få. Efter gårdagens besök hos massören/(massörskan?) tycker jag att ryggvärken bara har blivit värre. När jag kom hem idag gick jag och la mig direkt i hopp om att bli bättre i ryggen. Meningslöst värre. Det blev inte bättre, snarare tvärtom. Mor fick uppgiften att skrämma iväg allt det där onda, vilket hon misslyckades med totalt. Då plockade jag fram spikmattan - HELT ANNAT! För en stund.
Nu sitter jag här igen med blandade känslor. Är glad, men ändå ledsen. Frisk, men samtidigt inte.. Jag vet inte. Jag vet inte alls.
Jag är kär. Det vet jag. Och det känns bra :) Förhimlajävla bra!

Har klippt mig igår. Eller? jag vet inte.. Känner att håret är kortare där bak, men jag ser det inte. Jag sa till frisören att hon inte skulle ta sååå mycket där fram, men hon missförstod mig tydligen. Menade inte att jag skulle se oklippt ut efteråt. Och samtidigt ville jag inte se ut som en pudel med Afro från 80-talet. Tydligen förstod hon inte vad jag sa. Tror jag. Jag är inte den enda som är blond här!
Nåväl. Får väl fixa det själv.

Imorgon blir det att leka bartender och.. matserverare? Det blir säkert kul :) Måste bara ragga upp en bartender-kompis.
Vet inte ens vad jag har skrivit.. Tror jag måste prova med ett nytt inlägg. HIHU.. Hjärnjäveln är nog ganska slut ändå. Förbrukad. Finito helt enkelt. Finns inget mer att hämta. Nu slår jag igång reserven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback