Inte riktigt som det var tänkt..

Lyckades aldrig riktigt somna igår kväll/i morse. Klockan blev mer och mer, och när den närmade sig sex blev jag nästan lite smått deprimerad. Inte ens en halvtimme kvar tills klockan skulle börja tjuta. 
Trodde att jag aldrig skulle ta mig ur sängen. Helst inte med tanke på sällskapet :)
Nåväl, jag låg och drog mig, typ, till fem i halv sju så jag fick bråttom och pep in på toa för att hinna borsta tänderna och fräscha till mig så gott det gick innan jobbet.
"Ääääh fan, klockan är ju bara 06.44 nog hinner jag till korsningen innan klockan är tio i" Tänkte jag, varefter jag öppnade dörren, steg ut och lämnade huset.
Till min förskräckelse insåg jag hur fel jag hade haft avståndsmässigt. Sträckan var betydligt längre än jag hade bedömt den i mitt dvala-liknande tillstånd. Det blev till att springa och jag hann just till upphämtningsplatsen innan skjutsen dök upp. Hann till arbetet i tid, och där var jag fast till 15.30. (Tror jag smet ungefär sju minuter tidigare, hihi vad jag är busig) :P

 Idag har jag lärt mig att Pajalagröt är riktigt gott. Den bör man äta om man vill ha en riktig tarmrensning. Kaffe funkar alldeles utmärkt och jag bör vänja mig vid jobbet snarast.
Fick just axel- och nackmassage av morsan. Man kände att ögonlocken blev tyngre oh tyngre ju mer spänningarna släppte. Nu har jag iaf satt igång en omgång kaffe. Vill inte riskera att somna ståendes, för att sen vakna och inse att även denna natts sömn kommer vara totalt förstörd.
Kaffekaffekaffkaff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback