Leka flyttkarl

Jag har lekt flyttgubbe idag. Flyttgubbar är hungriga. Jag vill ha mat, men vars är kocken?
Hoppas han kommer tillbaka snart, annars dör jag.

Dagen i sig har varit helt ok. Haft fullt upp på jobbet hela dagen så tiden har gått i fin fart. Blev nästan förvånad när jag tittade på klockian och insåg att det vara dags att bege sig hemåt :)
Åkte iväg till optikern och hämtade linserna, varefter jag hamnade i kullen. Efter det har jag farit omkring på massa olika ställen och burit grejer och lekt vettig, yäähy. Det är nästan så man blev lite sugen på att städa (men det tänker jag inte berätta för nån för då vet man aldrig hur det slutar).
Kanske kanske kanske man skulle.. käppa sig iväg och försöka sig på.. något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback