Lugn måndag

Sitter i kullen och äter Choklad-brago, kan det bli bättre? :) haha, tveksamt :P
Dagen, och även gårdagskvällen, har spenderats i lugn och ro med tv:n påslagen. Har helt tappat inspirationen till att skriva här. Har nog skaffat mig.. något annat slags liv :) Fått annan sysselsättning helt enkelt.

Träning är något jag måste börja ta itu med nu (snaaart). Det har blivit alldeles för lite sådant under helt för lång tid. SKULLE ta med mig träningskläderna igår när jag stack från byn, men de hade inte torkat ännu.
Har ingen aning om varför jag sitter och skriver det här, inte alls :)

Fick Bullshit riders-tröjorna nyss. Huuhuuhuuuu jag jag vet inte :P

Nåväl det är väl lika bra att jag går innan jag kladdar ner något ännu mer meningslöst :)

Jag vill ha fiiiisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback