Olidligt

Sitter hemma i Tjotti, mitt ena hem, och har så otroligt tråkigt. Lyssnar på musik och ja, det räddar väl en del av tillvaron. Första dagen sedan i onsdags som jag är i byn. Jag förstår verkligen inte varför jag var tvungen att åka hem idag! Imorgon bär det av till kullen igen - HELT ANNAT

Igår har jag slutat jobba, ÄNTLIGEN! Nu slipper jag stiga upp sådär omänskligt tidigt som jag har gjort de senaste veckorna. Eller ja, en vecka får jag vara ledig i alla fall. Sedan bär det av till skolan igen. Det känns helt sinnessjukt att det är sista året. Den här gången är det vi som tar studenten :)


Människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop..
...Tror att jag har hittat min pusselbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback