Äntligen?

Det efterlängtade jullovet är äntligen kommet, men vadådå?

Den här dagen har inte alls varit något att hurra för (optimistiska klubben).
Älskling stack = Tråkigt
Blonderade håret = Gult och fult. Sista gången jag lyssnade på morsan när det gäller blondering.
Dagen i övrigt? = Bara skit.

Har slagit på en film, men ids inte titta.
Börjar bli trött men kan inte sova. Sitter och tänker massa dumma tankar (det beror inte på hårfärgen. Det är andra slags tankar).
Har typ ångest? Jag vet inte. Mår inte alls bra. Det känns som att tårarna kommer börja rinna vilken sekund som helst, vilket de förmodligen kommer göra. Har frossa. Huvvet är ett enda kaos (både utanpå och inuti) - delvis därför jag inte kan sova.
Är så uppe i varv så jag börjar fundera på om kroppen slår på autopiloten snart och börjar knalla omkring av sig själv. Har ont i magen + nacken, mår illa och känner mig förövrigt helt kass.
Det här blev inget vidare inlägg, men orden och tankarna vill bara komma ut. Det blir lättare då.
Jag vill gå och sova, men fruktar det som väntar där. Samtidigt när jag sitter här så känns det lika dumt. Jag vet inte alls vad jag ska göra.
Får ingen ro någonstans. Det känns bara fel och jag är malplacerad överallt. Ska jag sitta här tills jag somnar? Ska jag gå och sova nu? Kommer inte fram till någonting - allt är fel. Hjärnjäveln är totalt kaputt.

Imorgon (idag) blir det att stiga upp tidigt och fara och handla julklappar - har ingen lust alls. Jag vet inte alls vad jag vill/kan/ska/tänker göra.
Deprimerad? Utbränd? Sönderstressad? Ja som sagt, jag vet inte alls..

Vad händer nu då?
En sak som är säker är iaf att jag inte ids sitta här och skriva tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback