HelvetesJävlaDataJävel!

Äntligen har jag gjort färdigt min frskvårdsrapport + faktadelen som jag ska ha redovisning på. Etologi-förberedelserna är också helt färdiga :) Måste bara rita lite på OH-papprena så är jag färdig sen, så jag är jävligt nöjd =) Jag är inte helt färdig med allt, måste ännu finjustera en del men annars är det klappat och klart!
Är otroligt nöjd med mig själv nu. Såhär mycket har jag inte åstadkommit på länge, samtidigit. Ungefär 4 timmar har det tagit att färdigställa allt, så det är ju inte så farligt egentligen.
Något som dock håller på att driva mig till vansinne är den här äckel-datorn som lever om sm fan. Fläktjävel, vad är felet på dig?
Ååååh, nä nu orkar jag inte. Det är helt omöjlgt att bli trött av det där ljudet har jag lyckats konstatera i alla fall. Nu slår jag av dig, datajävel, MJEHEHE :D

Torsdagen har slagit till fredag och det innebär nästan inga läxor, älskling kommer äntligen hem från sitt vecko-långa nattskift och då blir det myyys =) Oj så jag längtar. Har dock en 5½ timmes skoldag kvar innan jag får le åt att det blivit helg - än en gång :)
Nuu dör du, datajävel, oj jag är så glad ;) Äntligen slut på detta hemska oljud! Nu får jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback