Julafton

Nyduschad sitter jag här framför datorn och lyssnar på Sven-Ingvars - Jag ringer på fredag klickar lite på Travian och spelar Tetris.
Halv åtta imorse åkte jag hemifrån kullen. Trött var jag eftersom jag somnat först vid halv fem, så ganska naturligt intog jag sängen och vaknade inte förrän elva. Tog mig en hembakt macka med julskinka, mums!
Efter det har jag bara slagit in julklappar.
Som sagt, nu sitter jag här och gör det och det och det. Ska kolla läget under granen och sen.. blir det väl helt enkelt att klä på sig och göra sig lite julfin och vänta på att gästerna ska komma. Nuförtiden är även jag gäst, kan man väl säga.
I år blir vi.. 14 st som firar jul som vanligt, men till kvällen ska det firas med en person till =)

Tobias, all I Want for Christmas is you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback