Nyvaken

Inte heller den här natten har man fått speciellt mycket sömn. Det ledde i sin tur till att jag missade bussen till fysiken osvosv.
Kl 13.00 har jag nationella prov i Svenska som jag ska åka och fixa bort. Orkar nog dock inte ta mig till skolan innan dess (sista lektionen).
Hojja.. Även fast jag kanske har tagit mig i kragen litelitegrann så behövs det ytterligare snärjning av linan för att jag inte ska halka iväg igen. Eller det gör jag nog ändå, långsamt och utan att jag märker det själv.

Ska äta lite frukost nu, varefter jag tänkte börja plugga lite samhälls och svenska och sen bär det nog av till skolan. Kanske hinner med lite tv också innan det är dags att kämpa sig mot DjävulsBussen..
Jag orkar inte mer. Måste ha lov NU!

Saker kvar att göra innan jullovet;
- Svenska nationella
- Etologi-redovisning
- Samhällsprov
- Matteprov
- Göra friskvårdsrapport
- Redovisning av friskvårdsarbetet
- Buddha-prov
- Kemiprov
- Ytterligare ett matteprov
- Prov massage, praktiskt
- Grupparbete svenska
- Börja att läsa svenskaboken
- Dona med projektarbetet
.. Ja det var väl allt.

Kommentarer
Postat av: majda

Läs & kommentera min blogg!

Postat av: Minna

oj jävlar vad mkt

2007-12-04 @ 10:46:13
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback