Tjottilördag

Hos mor och far sitter jag och läggar upp lite nya bilder på bilddagboken och uppdaterar min kära, gamla, nästan bortglömda blogg.
Klickar även lite på Travian. Älsklingens kära spel, som också jag har fastnat i litegrann nu..

Lyssnar på Outkast, haha =) 

En tripp till Fjello m. läsk vad något som var planerat till ikväll, men pga plusgrader och regn kanske det blir inställt. Senaste Fjelloresan var över förväntan, helt underbar! Det var den kvällen som förde oss samman riktigt ordentligt. Efter den dagen var ingenting sig likt längre. Eller jo, det är ju klart att det var.. men HELT ANNAT i alla fall :)
Därför vill jag mer än gärna göra om det, fast, som nu, gärna en vintermånad :) Det lär ju ha skitit sig nu, men jag hoppas ändå att vi på något sätt kommer att ta oss dit.

Igår kväll var det en lugn kväll hos Nisse och även Joel + Skröven, med ett mindre alkoholintag.
Känner att min svenska är kass idag. Lika bra att jag slutar skriva.
Har duschat för en stund sedan (slapp vara barnvakt och börja laga mat och joxa) så då har jag suttit här vid cp-datorn en stund istället.
Lite nya bilder från telefonen har smugit genom USB-sladden och in i datorn, hihi ^^,
Nu = Titta lite bilder
Sen = Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback