Äntligen fredag igen =)

Ledigt tre dagar nu :) Inte alldeles för illa.
Fast.. Egentligen slutar jag först om en sådär tre timmar, men..
Hade som sagt idrott första lektionen idag. Den tog bokstavligt talat musten ur mig. Efteråt var ingenting roligt längre. Begav mig upp till gymmet, där ingenting blev gjort eftersom att jag mådde så illa.
Skulle ha redovisat idag (igen) på psykologin, men orkade verkligen inte stanna kvar i skolan, och datakunskapen kan jag jobba igen på något hål någon gång.
Usch, vill inte bli sjuk nu. Har inte tid!

Det får lov att ha gått över till senare. Annars blir jag aarrrgh!

En del av dagens horoskop:
Tur
En dag som verkligen inte lämpar sig för något som har med tur att göra. Det enda som är positivt är väl att det inte kan bli mycket värre.

Yeeah.. Vila sig lite nu.


Kommentarer
Postat av: Julia

Knarka c-vitamin och vila. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback