Faan vad niiice

Morgondagens horoskop:

Kärlek

Kärleken spirar idag och du bör absolut försöka ta tillvara dagen på bästa sätt. Om du söker en partner så skall du inte sitta hemma.

Får väl bara hoppas att det stämmer, och så kan kanske Alla hjärtans dag 2007 bli någonting minnesvärt och roligt ändå =) fast vem har sagt att det inte kan bli det även om det inte händer så, iofs? :)
Nåväl.. Löst lite Sudoku och nu ska jag nog läsa min engelskabok ett tag. Räknat ut att jag måste läsa 20.44444 sidor om dagen om jag ska hinna bli färdig tills vi ska recensera, så det är väl lika att man sätter igång. Kanske blir en liten slummer där också. Eller frågan kan nog formuleras såhär: Hur länge orkar jag vara vaken? Det lär ju inte bli så länge så att jag hinner läst färdigt det jag ska, men faktiskt så är det meningen att man ska vila ungefär en halvtimma om dagen. Det vet jag!
Jag kan ju alltid fortsätta efteråt =) Dagen är låååång ju :)
Fysiken är också något jag måste ta itu med, men det blir senare :)

Adjö


Kommentarer
Postat av: Jossan

Inte konstigt att du är trött, när du bär på ett hjärta av guld ;D

2007-02-15 @ 17:33:07
Postat av: Karin

ja lät ju fint det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback