Kuuuul =P

1. Ställ in musikspelaren eller mp3:n på "shuffle"
2. Tryck framåt efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)
FUSKA INTE!!!

· kommer det att ordna sig? A point of view
· hur mår du idag? Sweating bullets
· hur ser dina vänner på dig? Unwritten
· kommer du att gifta dig? Dubi dam dam
· vilken är din bästa väns signaturmelodi? Holiday
· vilken är ditt livs historia? Hanging by a moment
· hur var det på högstadiet? Let you down
· hur kan du komma framåt i livet? Life
· vad är det bästa med dina vänner? Don’t cry
· hur kommer kvällen att bli? Mr Bigstuff
· hur kommer helgen att bli? Här kommer sommaren
· vilken sång beskriver dig bäst? Sommarnatt
· hur kan man beskriva dina mor- eller farföräldrar? Fever for the Flava
· hur går det med ditt liv? Lime in the coconut
· vilken låt kommer att spelas på din begravning? Get the party started
· hur ser omvärlden på dig? I’m your angel
· kommer du få ett lyckligt liv? One last breath
· vad tycker dina vänner om dig på riktigt? Vattenslang
· finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? My immortal
· hur kan du göra dig själv lycklig? You’re all I have
· vad ska du göra med ditt liv? Long as I can see the light

· kommer du någonsin att få barn? Scream

Ännu en måndag i skolan = avklarad. Det betyder att det snart är helg =) Hoppas det blir enligt planerna på fredag då. Det stod ju faktiskt i horoskopet att den nu planerande resan kommer bli av :) haha :P

Dagen har varit rätt lugn ändå. Morgonen inleddes med teorilektion, tätt följt av ett (av alla mina rutinmässiiga) besök på gymet.
Därefter hade vi första engelskalektionen på två veckor, (sicken lycka när man fick slippa). Jag kan nog inte påstå att det var ansträngande. Satt och lyssnade på diverse klasskompisar som berättade om olika författare, bara.
Efter en halvtimme fick vi äntligen tillbaka våra liv igen, och jag och Julia begav oss iväg på jakt efter Karin. Till allas våran lycka visade det sig att hon var hemma med sjukt barn.. Yääähy, ingen kemi :) Kramkalas i korridoren, följt av av jäktande och springande till bussen. (Vilket inte gällde mig, eftersom att min buss först avgår? kl 14.55. Nåväl, behövde bara vänta i två timmar.)
Av sju timmars skoltid så spenderades inte ens en och en halv timma av den tiden på lektion. Det är alltså inte ens 22 % av tiden jag.. försökte döda på bästa sätt.
Inte för att jag ska klaga egentligen, för vad gör jag ändå när jag är hemma? Nada. Ok, ikväll ska jag faktiskt slå mitt kloka huvve.. nånstans, och plugga till fysikprovet =)

På onsdag är det alla icke-singlars dag, även kallad Alla hjärtans dag. Som tur är har jag faktiskt fixat dejt :) Även om dagen kommer sluta med kollektivt självmord, så ser jag fram emot det :P
 
Är leds på att vara trött.. Eller trött på att vara leds, eller nåt.

Tjing, good bye, adios, Hyvää päjvä, je ne comprend pas..


Kommentarer
Postat av: Julia

Hmf, Let's get this party started skall alltså spelas på din begravning. :P Detdär med horoskopet var ju nästan läskigt! Meant to be, kanske? ;P

Postat av: Sara

Jaaa, det verkar så.. HAHA, jo jag tycker nästan att vi gör det :) frågan är bara vad man ska säga till morsan :P

2007-02-12 @ 22:30:58
URL: http://SaraOskarsson.blogg.se
Postat av: Julia

Säg att du sover hos mig och att hon inte får ringa dig förrän på lör eftermiddag. :P Lite sådär halvsuspekt. ;P

2007-02-13 @ 20:31:55
URL: http://juliaelhag.blogg.se
Postat av: hoz

· kommer det att ordna sig? bob dylan - shelter from the storm
· hur mår du idag? godsmack - bad magick
· hur ser dina vänner på dig? Fronda & kenta kuk - luriga skurkar
· kommer du att gifta dig? dia psalma - atomvinternatt
· vilken är din bästa väns signaturmelodi? AFI - the boy who destroyed the world
· vilken är ditt livs historia? amerika
· hur var det på högstadiet? negative space
· hur kan du komma framåt i livet? gotta serve somebody
· vad är det bästa med dina vänner? alive
· hur kommer kvällen att bli? the crowing
· hur kommer helgen att bli? a favour house atlantic
· vilken sång beskriver dig bäst? Quinn the eskimo
· hur kan man beskriva dina mor- eller farföräldrar? beyond time
· hur går det med ditt liv? falls apart
· vilken låt kommer att spelas på din begravning? kill your idols
· hur ser omvärlden på dig? spun
· kommer du få ett lyckligt liv? mary's in india
· vad tycker dina vänner om dig på riktigt? road trippin
· finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? feel like home
· hur kan du göra dig själv lycklig? det löser sig
· vad ska du göra med ditt liv? i don't care
· kommer du någonsin att få barn? leeches

haha, vissa vart ju nästan lite roliga >_

2007-02-15 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback