Linus på linjen, singstar och semlor

Snart har halva skolveckan gått igen, woopiyeyy :)

Ärad vare fettisdagen :) Idag behöver man inte ens ha liiite dåligt samvete över att man vräker i sig semlor. Råkade övertala pappsen (vilket inte var så svårt) att köpa 6 st semlor när vi var på Coop. Ja vadå, jag var ju sugen dååå. Det är väl inte mitt fel att det där suget har försvunnit nu (:P)

De första 5 ½ timmarna av dagen har jag tillbringat i skolan. Den bestod (om jag ska sammanfatta den lite fint) av; ägglukt, derivator, Nazi goreng och badminton. 
Eller kan jag kalla det för badminton? Det var snarare en Sonic-version av intervallträningsbadminton, typ. Tror jag just har kommit på en egen sport? :) (I alla fall namnet. Själva sporten hjälptes jag och Julia åt med, att skapa).

Efter det vad det dags att bege sig till Kiruna för att hämta morsans nya bil. En Mazda 6. Traalala.

När vi ändå var där så passade vi på att käka på Frasses och införskaffa ett Playstation 2 + singstar (så hysteriskt roligt) =)
Vid sju-tiden, när vi var på väg hem, ringde syrran och tyckte att vi kunde komma dit och käka semlor, och ja, varför inte? Någon timme senare var, i alla fall jag, nöjd efter några koppar kaffe + hembakta semlor med vaniljkräm och grädde (och mandelmassa för den som ville).
Inom loppet av en halvtimme hade vi lyckats komma hem därifrån, packa upp, fixa ihop playstationet och til och med lyckats öppna den barn+förldrasäkra förpackningen till Singstar:et(?) och börjat sjunga. Wihi :)

När de flesta blivit leds på att sjunga (eller helt enkelt för trötta) så spenderade jag min överblivande tid (som egentligen inte allt är överblivande, eftersom att jag måste läsa ut min engelskabok ikväll. Fast det är ju lugnt iofs, för det är bara 63 sidor kvar, sen FINITO :)
Jaja, åter till ämnet. Mitt tangentbord fungerar inget vidare. Det hoppar över bokstäver och gör lite som det vill. Och det är ingen undanflykt jag har bara för att jag är dålig på svenska, för det är faktiskt sant. Skit-tangentbord :( Vill ha ett nytt snarast!
Ok, Linus på linjen var det ja. Det är honom jag har utnyttjat som tids-ihjäl-slagare nu de här senaste.. 50 minuterna (fast har ju ägnat en del av den tiden till att skriva blogg också). Httade massa små superhärliga filmer på You tube me honom. Han är fin han :)

Nåväl, nu måste jag ta mig i kragen och läsa min bok. Imorgon ska jag på kalas så då hinner jag inte, för då kommer nog tårtan ta upp min tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback