Andra dagen in på det nya året.

Japp, nu börjar jag känna mig som en människa igen efter nyårsaftonens bravader. Visst var det kul i söndags. Det är ju bara nyår en gång om året, faktiskt. Men frågan är om det är värt det?
Värt att ligga utslagen i två dagar, utan att kunna göra någonting. Bara ligga och böna och be att dagen ska ta slut, och att illamåendet ska försvinna samtidigt som det nya dygnet kommer.
Nu ikväll har det gått över, nästan. Hojja.
Det är inte värt det, har jag kommit fram till. Det är inte värt det.

Nu efter två dagar, totalt förstörda, ska jag gå och göra någonting vettigt. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ugah, börjar också fundera om söndagens firande verkligen var värt det. :P Det här året blir det andra bullar. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback