Häftigt med knarrande träningsskor?

Näää, jag vet, men jag har inte råd att köpa nya nu. Tränar (mer är förr, nuförtiiiden) och har (typ) varit nyttig heeela året. Med nyttig menar jag att jag inte har käkat godis, chips, druckit dricka och dyl. Och så vidare :P

Skulle egentligen till Piteå-Boden med handbollslaget nu i helg, men som vanligt så kommer morsan med sina teorier om vad jag ska hitta på för bus och vill därför inte släppa iväg mig. Hmmmmm..
"Men du ska säkert inte ens dit med handbollslaget, det är säkert nåt annat gäng"
"Jamen ring och fråga så får du väl hörasjälv"
"Men eftersom du inte ska spela så far du säkert och super, när de andra har match"
Jomen självklart..
Blir så otroooligt leds.

Nåväl nu ska man inte sitta här och klaga. Morsan har ju skrivit en "lista" på allt jag ska göra idag. Hmpf.
Kan ingen komma och rädda miiig? :P


Tralalalaalaa

Kommentarer
Postat av: Julia

Räddaren i nöden är på väg *springa*

Postat av: Sara

okej, jag väntar :P

2007-01-06 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback