Hemskt lite att göra..

Återigen, efter en veckas hårt slit med läxor och diverse andra mindre roliga sysselsättningar, är det helg.
Den här helgen tänker jag inte sitta hemma, med läxorna som enda sällskap, nejnej. Ikväll ska jag ut, umgås, träffa människor och ha det allmänt trevligt.
Jädrans.. Trött igen.

I morse fick min mobiltelefon helt utan anledning för sig att sluta fungera. Alltså, självaste telefonen pajjade inte, det var bara (det där satansjävlaförbannades) sim-kortet som drabbades av någon allvarlig sjukdom. Tror det har sett sina sista dagar. "Sim-kortet inaktivt".
Nåväl. Telefonjäveln är operatörbunden också, så mitt ny-hembeställda Halebop-kortet fungerar inte i den. (Kanske har något med det att göra? Men det är ju så det brukar gå när jag "joxar" med mina saker) 
Som tur är har farsan lovat att vi ska gå och säga upp den där jädra bindningen (en bunden, två bindningar,tre bundna bindningar?) nästa vecka. Hoppas det löser sig då. Får gå omkring och böka runt på morsans "o-bundna" telefon ända tills dess. Yeaaahooow.

Suddade just en hel del som jag skrev, eftersom att jag insåg hur dumt skulle vara ifall jag publicerade det Så helt o-kloook är jag nog inte.
Fast förstår inte riktigt varför jag var tvungen att slösa massa bokstäver på det, eftersom att det ändå bara är jag som visste att jag tänkte skriva det jag inte skrev. Eller snarare suddade ut det jag tänkte skriva. eller som jag skrev, men ni fattar.

Undrar om texten fick något sammanhang. Som vanligt antar jag att så icke var fallet.

Nu = Tacos = Bye = Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback