Hurtiga klubben :)

Japp. Även fast jag först somnade vid halv fyra i morse och väckarklockan började ringa fyra timmar senare, så masade jag mig till min egen förvåning, upp och for på gymmet.
Efterår stack jag och Mia och simmade en längd eller två, fast det var nog fler men jag orkade inte räkna ;P Nämen trettio var det i alla fall :)
Jag kände mig aningens blek, så jag tog mig en liten solning också, när jag ändå var där.
Hurtig som jag var så slutade jag inte där, utan knallade från sporthallen till Kilen för att möta min syster som  kom med sin "lilla-röda-sport-(skrot?)-bil-som-har-gått-38000-mil" och plockade upp mig.

Sen gick jag hem. Näää, jag åkte faktiskt bil hem, så nu är jag hemma igen.


Love is a burning thing,
and it makes a fiery ring.
blablabla
I fell into a ring of fire.
I went down, down, down,
and the flames went higher.
And it burns, burns, burns,
the ring of fire,
the ring of fireee.


Yäääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback