Morgonpigg :)

Under jullovet har jag lyckats sova till, tidigast ett, varenda dag, och eftersom att jag hade sovmorgon till kl 13 igår så behövde jag ju inte stiga upp så väldigt tidigt.
Hur ska det då gå imorgon? Var frågan jag ställde mig själv igår. Äh vafan, jag ställer klockan på 6 och sen kan jag ju alltid snooza.
Hänt och skett, kl 6 ringde klockan (för ca 25 minuter sedan) och jag var jätepigg. Skuttade upp och gjorde mig iordning, så nu är jag redo för skolan. Egentligen (en normal dag under en minst lika normal skolvecka) brukar jag vara så pass duktig att jag har masat mig upp till någon gång efter halv sju i alla fall. Är det jag som inte är normal nu då? Eftersom att det inte verkar vara någon speciell tisdag idag, och den här skolveckan verkar också rätt så.. inte annorlunda?!
Näää men den här tisdagen är rätt så skön i dag faktiskt, för det råkar vara så att vi slutar tio i tolv, och på kemin ska vi inte göra något så förskräckligt jobbigt så det blir nog bra :)

Vad ska jag sysselsätta mig med de resterande femtio minuterna innan bussen sätter fart? Mjaa, kan ju alltid titta tv :D


Very good gummischnodd!
156/96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback