Myran

Jag hatar myror.
 
Det blev inget sådär jättetidigt gympass för mig i moo(r)se. Orkade inte masa mig ur sängen en sådär kl 6-7 på morgonen. Det är ju trots allt lördag. Istället blev det att fortsätta sova till kring 10.30, då min bror ringde och väckte mig med orden "Hej, kan du komma och vara barnvakt?"
Nej tack. Slapp hans tjat tillslut, och han erbjöd mig skjuts till kupan istället så att jag, trots allt, skulle få mitt lilla träningspass. Tränade förjäkligt mycket så nu är jag helt slut, men det känns helt ok :)
Medan jag väntade på skjuts därifrån så duschade jag, och lyckades till och med plugga litegrann, i omklädningsrummet :)

Ätit en rejäl portion med varmkorv och mos nyss, så jag är nöjd som en apa i djungeln =)

Idag hade jag tänkte vara ännu nyttigare än igår. Det betyder att jag tänker sticka härifrån med kemiboken, och eventuellt lite engelskaläxor också, i högsta hugg och belägra mig i soffan någon timme.
Trots de lockande avsnitten av Ugly Betty, the OC och Prison Break jag just laddat ner, så prioriterar jag plugget före. I alla fall till kl 18. Med lite Breaking Benjamin som bakgrundmusik så ska det nog inte bli några problem. 
Efter det kan ingen vara säker på vad som kommer att hända :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback