Vilken toppendag..

Ironin är på topp, pessimismen som störst.

Det är så mycket jag har tänkt göra, och framförallt behöver göra, men som aldrig har blivit gjort.
En av sakerna är att gå och kolla synen, så att jag får mina linser någon gång. Är trött på att gå omkring och inte se någonting.
Något annat är det där förbannades skoterförarbeviset jag aldrig har kommit mig för att ta. Och det verkar inte bli av det heller.
Ett tredje ting är de ständigt återkommande läxorna. Helt värdelöst. Gjorde i alla fall bort kemiprovet idag, och det gick som det gick. Det tragiska är nog att jag fick med mig både biologin och matten hem idag. Har nämligen NK/biologiprov på onsdag, yää, och matteprov på torsdag (på ett kapitel jag inte kan lära mig mindre av). Uttrycket Hata derivata! är som bekant ganska känt. I alla fall bland naturklasserna. 
Nu har jag i alla fall gjort bort datakunskapsuppgiften.

Har faktiskt upptäckt att jag, som Jossan säger, är vääldigt pessimistisk mest hela tiden. Allt är nog faktiskt inte lika illa som jag tror att det är. Hoppas jag. Det hade kunnat vara värre. Snart är det ju helg och allt =)
Det som var mindre kul var det att jag missade dagens datakunskap eftersom att jag var tvungen att åka hem från skolan. Sörjer inte över självaste datakunskapen, bara det att jag typ missade närvaron. Eller något.
Men klarade helt enkelt inte av att vara kvar i skolan längre än till klockan tolv. Med nästan världens mest ondskefulla mage for jag hem med farsan, som kom och hämtade mig. Hemkommen och näst intill gick jag och sov med vetekudden på magen och knaprade ibumetin. Efter lite halvglottande på Scary Movie 4 så somnade jag efter halva filmen, och vaknade igen för ett tag sedan.
Det mesta känns helt meningslöst just nu, och jag tänker inte göra något som helst som har med skolan att göra idag. Mjaa, kanske att jag börjar plugga lite till biologiprovet senare under kvällen, men det är ett senare bekymmer.

Nu ska jag kika i Halens och se om jag hittar något lite mysigt till sommaren :) Längtar tills katalogen från La Redoute dimper ned i brevlådan också, då får jag lite att göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback