Åååååh, jag som hade en sådan inlevelse!

Igår klottrade jag ner världens längsta och inlevelseerikaste inlägg om en mjölfjäril och min kamerasladd. Upptäckte dock till min förskräckelse att det inte publicerades.. Det bara försvann :( Så nu har jag tappat lusten för att skriva. Har ingen som helst motivation nu :)
image121
Måste bara göra ett litet test som jag hittade i en kompis blogg, haha. Alltid lika skoj :)
-
skriv ditt namn med lillfingret: sara

skriv ditt namn med armbågen: sara

skriv ditt namn med pannan: 23we4r5 (typiskt)

skriv ditt namn med foten: sara

skriv ditt namn med näsan: sra
-
nåväl, något sånär gick det väl ändå :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha försökte mig också på det där. Vågade inte ens publicera resultatet. Shit vilken redard jag måste vara. :P Jaaaa förfan, kom hit och ääääääät! :D Älskar att laga mat åt oss ju. :D Och så kan vi promeneeeera :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback