Bara mitt i allt så tog ledigheten slut

Jo. Väcktes av morsan strax efter tolv;
"De ringer från kommunen om jobb. Du måste komma"
Lyssnade lite vad tanten i andra sifdan luren sa och skrev upp det på ett papper. När jag piggnat till och börjat leva lite småt igen läste jag lappen och jag ska tydligen infinna mig på Enen imorgon kl 8.
Jaaja, jag har ändå inget bättre för mig att spendera dagarna på. Tiden går antingen åt till att ligga i sängen eller sitta här. Jag som hade räknat med att vara ledig i sommar.
Fast å andra sidan är det ju aldrig fel med lite extra pengar i fickan :)

Somnade kring sju-tiden imorse så jag är nyfiken på att se hur det kommer gå att stiga upp just efter sex imorgon, haha. Nåväl, då får jag väl ordning på dygnsrytmen igen :)

Sitter och är lite deprimerad över att det är sista lediga dagen, men det hör liksom ill.
Nu sticker jag i duschen och sedan ska jag passa på att sticka till brorsan en sväng. Måste ju se till att sysselsätta mig så mycket jag kan de här sista timmarna.

Saknar käppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback