Sen kväll eller tidig morgon?

Ja jag vet inte riktigt var man ska kalla det. Min dygn-vändning går inte alls åt rätt håll längre.. Så fort man kom hem från semestern så gck det åt skogen igen. Men det är väl så det ska vara kanske :)
Spela roll vilken tid på dygnet man har trevligt, det funkar nog lika bra när det än är :) Som jag brukar säga..
.. passa på att köpa en diskmaskin medans du kan!
Har ingen aning om vart det där kom ifrån.

Nu känner jag att jag börjar bli lite småtrött igen och då är det inte bra att blogga. Märker ju redan hur de kommer sluta :) Nåväl. Kan väl passa på att berätta om resan nu när jag ändå kommer ihåg.
Jo det var fint (när det inte var dåligt). Och ganska trevlgt - ibland. Bra vägar att springa efter - på vissa ställen, en upplevelse att åka bil - om man aldrig har gjort det förr, och säkert kul att gå i djurparken (om man inte är allegisk för björnar). Sarkasmen flödar. Nu är det bäst jag byter ämne :)

Imorgon ska jag träna.

Klart slut

Kommentarer
Postat av: Elinore Johansson

Du om du läser detta... Har inget med dagens inlägg att göra men...
du nämde någonstans i din blogg en böljd du fick bakom örat brevid ditt nytagna hål. Min dotter har också fått en och jag undrar om du vet vad det berodde på eller hur det gått för dig? Vi är lite oroliga här över den där grejen...

2007-07-30 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback