Amatör

Lyckades somna när jag satt på balkongen idag, vilket jag ångrar såhär i efterhand. Eftersom att jag fått sådan solklåda på ryggen och armarna, och även på magen, så bestämde jag mig i alla fall för att sola benen.
Det resulterade i att jag brände mig på det enda stället jag var fri från rödhet och smärta. Nu kan jag knappt visa mig ute i solen. Har satt kylbalsam över halva kroppen på grund av solsvedan.
Usch, det känns inte kul. Så de senaste timmarna ha jag spenderat framför Tvn och spelat singstar med syskonbarnen :P

Äntligen börjar det svalna ute, så då ska man väl våga sig ut en sväng. Det är ju faktiskt fredagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ajdå, visst sol är härligt. I lagom doser.. ;) Jaru, det kändes rätt bra tycker jag, så vi får hoppas på det bästa.

Postat av: Julia

Hahahaha blev att springa en kort sväng och så lite promenad. :P ... coh så ska jag vara nykter och skötsam. ;) sj då? lyckats hålla dig inomhus? ;)

2007-06-02 @ 18:34:18
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback