Luleå-tripp

Söndagen bjöd på ett och annat. Kvällen - dock lite mer.
Satt och tog det lugnt i kvälls solen med Jossan, när vi plötsligt drabbades av en impuls; Vi skulle åka till Luleå!
Maten var färdig, så slängde i mig en Tacos och plockade med mig de viktigaste. Sedan bar det av!



Vi sällskapade Joel på tåget, och vid ankomsten till "storstan" styrde vi kosan mot Madde och John för att övernatta. Det ser lika förjävligt ut i lägenheten varje gång vi varit där ;)
Plockade fram kemiboken så fort vi kommit in genom dörren. Tätt efter pluggandet följde fika och sedan slängde vi på en film. Tror det var Pojkar vill... killar kan, den hette. så pass bra som vi är på att se film, hann nog rullen inte börja innan vi var sysselsatta med annat. 
Kl 8 på måndag morgon ringde klockan. Orkade knappt upp från soffan, men fick snabbt energi, i vetskapen om all shoping vi skulle hinna med och alla pengar jag skulle bränna :)
är det var dags för Lunch stack v till pastarestaurangen och åt (frukost-lunch-middag.. Jobbigt bara att trycka i sg alla mål samtidigt. Tallriken var stor som en, ja det ser man ju, så detär inte så lätt atttugga i sig allt :)
Vid 14-tiden var pengarna slut, såsom också energin. De dog ungefär samtidigt, men tror att pengarna var en orsak till det senare ;) Lyckades fatiskt köpa en hel del smarrigheter i form av kläder, solbrllor och örhängen. Klänningen var nog det jag blev mest nöjd med :) (Kommer bild senare om jag lyckas med fotandet).

Vi begav oss hemåt med 17-tåget. Olyckligtvis var vi tvungna att åka första klass, haha ;)
Ville försåg oss med chips, vindruvor och kakor hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hann ju inte riktigt med ALLT vi skulle göra, men kul hade vii ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback