Midsommarafton 2007

Än en gång har en av alla dessa tjottifester totalt överträffat sg själv :) Kan då lätt säga att denna midsommarafton var totalt underskattad :P
Med gamla 90-talslåtar som Bailando och nya som bl a Destination unknown och Fågeln Roger har vi dansat och skrikit som få. Helt underbart :) Festen började vid tio-tiden och slutade kring kl 8 morgonen efteråt. Med sysselsättning som att titta Snöskoterkörning på sjön och att hoppa studsmatta och tillsammans bara har haft jätteskoj.. ja, med andra ord; Jag kommer minnas dagen med ett leende på läpparna.
Fredagen den 22 Juni 2007, det är en dag att minnas av en anledning eller två.

Har dock inte fått många timmars sömn detta (förra?) dygnet, pga olika orsaker. Baksmällan var ett av alla dessa bekymmer :P
3½ timma är allt jag har fått sova på två nätter. Klagar inte, utan tycker att det är en välförtjänt spenderad helg. Sova hinner man alltid :)

Lördagen - som nu har övergått i söndag - har erjudit en hel del i sig den också. Tycker bara synd om Jonas som råkade trilla på bastuaggregatet och bränna sig rejält. Hoppas smärtan inte är alltför olidlig :(

Och du min allra käraste vän, det är klart att jag förlåter dig. Kan nog faktiskt säga att jag själv överreagerade en hel del. Men ids inte fortsätta här, utan du får höra resten sedan. 
ÄlskarejFrej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback