Underbara Lördag

Eller vad man ska htita på för uttryck? Raj-Raj band infinner sig här i byn ikväll, så det blir att ta med sig medlemskortet och knalla dit senare.
Diggar inte deras musik direkt, utan är mest nyfiken på vad det kommer vara för människor där :) Det brukar vara så att det är Tjotti-festerna som är något att se fram emot. Ska dock inte ha för höga förväntningar, med tanke på att jag inte har hoppat i duschen ännu, men sånt brukar lösa sig :)
Har ingen alkoholhaltig dryck att läska min hals med ikväll, så det blir en nykter afton. Nu är det en månad sedan sist jag "busade" sist. Tänkte nästan att jag väntar till skolavslutningen innan frestelsen får dyka över mig.

Björn Rosenström - Fluortanten är musiken som strömmar ut ur mina högtalare för stunden. 

Väntar på att "mamma" Jossan ska komma hem så att jag får något skojigare att sysselsättamig med :)
Här för en timme sedan visade termometern på 24 (plusgrader) i skuggan (utomhus), helt ofattbart underbart skönt :) Kanske är det så att även vi här uppe i norr kan få oss lite sommar snart. Hihu :)

Juni 2007 inleddes inte så väl som jag hade hoppats på. Fysikprov stod skrivet i luften, och kvällen var inte bättre, då jag upptäckte jag en blåsa (böld?) bredvid hålet upp i örat, som jag gjorde för en månad sen.
Följden blev att spräcka "den hemska blodblåsan", varefter jag fick linda in mitt öra i tejp, bomull och plåster.
Nåväl, kan nog bara sägga att man måste vara ung och galen för att bli gammal och erfaren :)
Den ville helt enkelt inte sitta där.

Från det ena till det andra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback