Skojtertur, barnvakt och sånt dära

Kom i säng cirkus kl 5 imorse. Hade inte en tanke påatt stiga upp tidigt, så jag ställde väckarkockan på ringning kl 12. Halv tio började telefonen ringa. Den gicki ett, så jag fick itne fortsätta mitt sovande. Klockan 11 åkte jag på att vara barnvakt, så då var friden slut.
Några timmar senare blev jag uttvingad med skotern, och vi begav oss till Geutchi för att åka lite madrass/åklapp osv. Efter några gångers springande upp och åkanden ner för berget hade vi fått nog. Hojjs, undrar vilken lutning det där berget har. Jobbigare backe får man leta efter :P
Jaja, man får väl se det som dagens träning :) Svettig och ultraskön som fan styrde vi hemåt igen. Tyvärr gick det inte lika fort som vi hade hoppats på, eftersom att vi hamnade bakom två renar som vägrade att lämna skoterspåret. I annat fall hade det int varit något störe problem, men p.g.a. att farsan skaffat en ledmaskin som kör fast så fort man lämnar leden, tordes jag inte riskera något, så vi körde lugnt efter de lunkande renarna. Tror de missuppfattade hela grejen med att vi körde bakom dem. Det var inte att lysa upp vägen för dem som var vår plan, otroligt men sant.
Well, det var sånt perfekt skoterväder så man kunde ju inte annat än fortsätta köra. Efter ditten och datten stack vi ytterligare en gång ut på äventyr. Efter allt stim och stoj smaskade jag i mig en välförtjänt tacopaj :)
Nu sitter jag och är lite socal med datorn medan våldgästande folk håller på att spelar singstar. Wihiii :P

Nåväl, nu ska jag sticka. Byye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte dags att uppdatera nu? ;D

2007-03-11 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback