Sömndruckna ögon och Loka björnbär

Sitter i min bekväma, alldeles lagom nedsuttna fåtölj och lyssnar på Sister Hazel. Tröttheten är ett faktum så bloggandet går segt. (Björnbärs-Loka är gott, synd bara att den är varm).
Har inte alls haft tid att klottra ner något här under lovet. Har haft alldeles för mycket liv för det ;) Och inspirationen har inte heller funnits där. Inte för att jag är mer inspirerad nu, men det får gå ändå :)

Ledigheten har till stor del bestått av; Umgänge, film, skoter, paaaartyparty, lite mer umgänge och massa massa singstar. (I samband med ett hus helt för sig själv, vilket inte är en hel-dålig kombination:)
 De flesta kvällarna har slutat med att man har somnat till en film eller två, och sedan har huset tömts sakta men säkert under morgonkvisten, eller dagen. Så har inte sovit ensam många nätter i det stora, otroligt läskiga huset (det är bara läskigt när det är mörkt), vilket jag är tacksam över, haha :)

Detta sportlov kommer jag minnas, och le när jag tänker tillbaka på alla händelser :) Tralala..

Tråkigt värre så blev man sjuk precis till igår morse. Tvingade mig i alla fall till skolan, men när man inte är helt hundra så går inte allt lika snabbt och smärtfritt som man kanske vill.
Nåeväl, får ta det lugnt tills det har gått över. Mindre tid till läxor, pga koncentrationssvårigheter och distraktion av mindre skojiga saker. Som tur är har vi bara två prov den här veckan, så det ska nog inte bli några större problem.
Eftersom att jag inte haft lust/ork till helt för mycket läxor, har jag istället ägnat min tid till att ta mig igenom den sista säsongen av OC, några avsnitt Prison break och även hunnit med en eller annan del av första säsongen av One tree hill.
Nu ska jag slänga på det efterlängtade avsnitt 19, säsong 2, av Prison break som just laddat färdigt.

Bara 17 skoldagar kvar nu =)

Den som väntar på något gott väntar ibland alldeles, alldeles för länge, för att sedan inse.. Att det nog var värt det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback