Today is sooo not my day

Som alla andra dagar.. Inte för att jag vill låta pessimistisk eller något sådant, men vill inte låtsas vara något annat än jag är idag. Haha, inte så ovanligt :P
Egentligen är det nog inget större fel på den här dagen, men eftersom att jag inte är på humör och allt bara är så totalt fel, så känns det skit.
Tralalala, mitt i allt när jag höll på att plugga som bäst till torsdagens biologiprov kom jag på att jag inte orkar längre. Usch, det var lov för mindre än två veckor sedan, och min hjärna är sådär mysigt överbelastad och allt bara snurrar omkring och jag vet inte vad jag ska göra. Tänker på tusen olika saker samtidigt. Kan inte fokusera på någonting, utan allt blir bara sådär halvt om halvt . Det är ett ganska bra uttyck som beskriver mitt liv. Det mesta är sådär lite halvt om halvt.

Påskloooov, vill ha, vill ha! 12 långa skoldagar kvar. Får se om det hinner bli fler dagar med "ogiltig frånvaro" innan dess. Är dock inte så svårt att undvika.
Usch, allt är bara ett enda stort kaos i min skalle nu. Ingenting vill gå som det ska, och nu när jag ska försöka bli sådär djup igen så funkar det inte alls. Allt blir bara goja. Som en geggamoja. Försöker vekligen få ihop någonting bra, men det är helt omöjligt. Är nog ingen bra bloggare :P
Nåväl, huvudsaken ska väl vara att jag skriver det jag känner och att jag fattar det själv. Men jag fattar inte ett jota av vad jag håller på med :)
Är en förvirrad (stor/ liten) själ som inte har någon aning om något alls.

Uppdaterar om jag kommer på något vettigare att skriva, för det här för verkligen inte till den kategorin :)
catjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback