Äntligen färdigstädat!

Efterbilder:


Lyckan är obeskrivlig! Nu är jag fri från fångenskapen(städandet) i mitt rum. Det innebär även permission från dammtorkning, rensning och dammsugning - för ett par veckor i alla fall. (se tidigare inlägg; Den stora vår-rensningen är igång).
Resultatet blev bättre än innan kan jag ju säga, men det är fortfarande lite halvt om halvt sådär. Fast det gör inte mig något eftersom att jag satsar på lägenhet istället :) Så länge jag kan vistas i mitt rum utan att bli dammförgiftad eller få en chock och dö av alla onödiga prylar jag har samlat på mig i snart 18 år så klagar jag inte. Nu vill jag inte längre fly när jag kommer in i mitt rum :P Kul med lite omväxling :]
Måste dock inhandla något lite mindre 90-tal och schlänga en del saker ännu. För tillfället står det mesta bara och fyller ut hyllorna i väntan på något annat. Inte gör det något om det är lite bebisstyle. Det verkar ju funka det med ;)
Den provisoriska halsbands-galgen är det inte heller något fel på. Så länge de inte är ett enda stort trassel så är det inget problem. Måst dock införskaffa även en sådan.. sak.

Har hunnit med att sola idag också. Nu blir man inte lika bländad när man ser sin egen spegelbild ;)

Nu är det bara 20 dagar kvar till skolavslutningen, varav 13 skoldagar. Sen är det ledigt ända till dagen innan min 18-årsdag, hmpf. Fast då kommer ju inte allt vara dåligt i samband med skolstarten ;)
Ja jag är lycklig, ja jag är lyyycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan uut :)

Nu ska jag ta mig en liten powernap och läsa ut min bok ooom jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är det bara du som är bebis då ;) Förresten tycker jag att min uppfinning med galgen börjar dyka upp hos var och varannan nu ;D

Postat av: Julia

Shit vad grym du är på att städa, bruden! Jo, ang spammet. Pops up every single time! ;P

2007-05-25 @ 11:01:59
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback