Den stora vår-rensningen är igång

I samband med de nya inköpen från IKEA igår kändes en vår-rensning som ett vettigt alternativ. Började imorse och tjaaa, jag vet inte om jag kan säga att det är finare i mitt rum nu. Snarare tio gånger värre! Kan inte heller sova i min säng för tillfället eftersom att den är översvämmad av prylar.
Jag som tyckte att jag inte äger något alls, men ack så fel jag har. Så fort jag vaknar imorgon (idag) så blir det att börja röja, kasta, slänga, utrota och förinta det mesta. Har nämligen bestämt mig för ett nytt besök på IKEA snarast!

Som sagt, det är saker i princip överallt. Det gäller att inte bli slö till på morgnen, haha :) Har i alla fall fått upp gardinerna och de andra fyndigheterna. Eller ja, vad man nu ska kalla dem.
Tillbringar ingen mer tid i mitt rum annat än på nätterna, så skulle vilja få det lite snyggt så att man kanske kan ligga och slöa där också någon gång när vädret tillåter.

Synkontroll den 21 maj kl 14.00, nämen ojdå. Det blir nog ingen skola för mig denna måndag :) Börjar kl 12.20 med engelska, men ska jag hinna ta mig till Gällivare också efter det att jag förhoppningsvis har fått skjuts från byn kan det hända att jag måste stå över den :)
Fysiken ligger också lite illa till, men det återstår att se :]

Nu ska jag tillbringa tiden tills jag somnar i en komfortabel position på soffan framför något spännande TV-program. Jag lider inte!

http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=30E0L0S0Z0K0B2C5E2M8G871Z1T
Nu är det inte ens tresiffrigt kvar :]

Kommentarer
Postat av: Julia

Ojoj, flitig du är! Snygga gardiner btw. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback