Det nalkas fredag

Har just släpat mig in från balkongen, där jag har spenderat de fem senaste timmarna. Så ofantligt skönt att sommaren äntligen börjar närma sig, och nu med stormsteg :) Fast man ska inte ropa hej..

Har försökt att dra ut på tiden så mycket som möjligt, men nu börjar klockan närma sig seent, så nu är det fysikplugg som gäller. Hade tänkt att jag skulle göra provet imorgon, så det gäller att lära sig alla forlmer och grejer då.
Denna skolvecka har annars varit lugn, om man bortser från gårdagens biologiprov. Fast det känns som att det inte är så mycket att oroa sig för :) Korta dagar (som innebär att man slutar kring kl tio) är inte ovälkomna :)
Innan sommarlovet återstår bara kemi- och matteprov innan man får frid (och så det där jädra morgondagens prov), så då ska jag njuta. Två veckor kvar nu, det ska jag väl orka genomlida :)

Hoppas på ännu finare väder imorgon, och ett stycke partyhumör + umgänge, så kan nog inte fredagen sluta bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback