Gamla bilder och skavsår



Idag sysslade vi med kräftdissektion på biologin. Det var intressant ;) Tyvärr så luktar jag ännu gammal fisk.
Det blev en del fotodokumentation, men väljer att inte lägga upp några bilder på den tragiska kräftan Bert i det här inlägget, med hänsyn till hans familj ;)

Sista lektionen slutade tolv, så jag och Jossan bestämde oss - i brist på annat - för att börja knalla hemåt. Vi hann nästan 1½ mil innan vi blev upplockade. Kändes skönt med en liten promenad, med tanke på att jag mest har suttit inne den resterande delen av dagen. Har lite skavsår, men det är sådant man får dras med :]
Suttit är förresten inte ett så väl valt ord. Först åt jag, sen blev jag sömnig - vilket i sin tur ledde till att jag slockande på soffan någon timme. Vid sex-tiden fortsatte jag med min vårstädning, som jag tänker bli färdig med senast imorgon. Nu är jag leds! Har hållit på en halv vecka och det vill aldrig bli klart, men till min glädje börjar det äntligen se ljusare ut :)

När jag satt som bäst och kollade igenom alla gamla foton hittade jag lite smått & gott :) T ex jag och Jossan på julafton en gång för länge sen + en hel del jag, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw vad söta vi var.. och du med ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback