Helgdravabred.

Blir aldrig leds på det där ordet :)
Trots min ovanligt långa helg har jag inte hunnit med annat än att träna och sitta bänkad framför olika serier. De här dagarna har jag hunnit igenom nästan en hel säsong av OTH! Helt sanslöst. Har nästan lite ångest :P
Imorgon - eller snarare om en minut  - är det måndag igen. Det känns nästan lite tragiskt, men sovmorgonen till 13.35 är inte ovälkommen :)
Onsdag kl 13.00 får man helg igen. Då blir det utgång för hela slanten! Har inte varit ut på (hela) två veckor, så nu ska jag ut och vara social och rolig :) Snart är det sommarlov, och i slutet av augusti så nalkas det 18-årsdag :) Kan nästan inte vänta till ledigheten :) troligtvis blir det arbete också, så man får skrapa ihop lite pengar på det viset.
Festivalerna, umgänget, och sommarens alla andra erbjudanden, oj vad jag längar! 24 skoldagar kvar. Det borde man väl klara.

Fingrarna börjar äntligen tina upp igen och inta den naturliga fingerfärgen. Har promenerat omkring 1,5 mil idag, och här uppe i Lappland är det inte speciell ovanligt med kyla, så det gäller att bita ihop och vara glad att man inte är gjord av socker :) Sen är det bara att man knallar på. Har ju hört att vi här uppe i kylan förbränner mer än dem i södra Sverige ;) Fast det är ingen märkbar skillnad, tyvärr :(

Ögonen börjar känna sig mindra pigga nu så det blir nog sängen nästa.
Bonne nuit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback