IKEA-besök i Haparanda

Hann sova två timmar igår natt innan det var dags att masa sig upp ur sängen och bege sig mot Haparanda och IKEA. Väl framme sprang vi igenom halva affären för att få oss något ätbart i restaurangen.
Efter kyckligsalladen bestämde jag, Johanna och Jessica oss för att börja med ett besök på Skopunkten. Nu skulle vi ut från affären igen, så vi började vårt skuttade genom affärens alla kringelvägar och letade efter genvägar för att kunna ta oss ut så fort som möjligt.
Från Skopunkten kom jag två par skor erfarnare. Båda för 298 kr, så det blev inte dyr shopping :)

image80image78


Äntligen var det dags att börja den riktiga upptäcksfärden på IKEA. Tror att vi spenderade upp emot 7 timmar i varornas lågor innan vi beslöt oss för att det var dags för hemfärd.
Dessa små godsaker fick jag med mig hem :)

image71




Nu är det dags för mig att plocka undan alla överflödigheter i mitt rum, och ersätta med nya. Det är verkligen dags för ett par nya gardiner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback