Lördagens dravabred

Gillar det där ordet, dravabred. Förknippar det med den 7e mars, en riktigt bra dag :)

Har provat mina nya färgade linser idag. Lyckades få in den ena i ögat efter en väldig massa ansträngning, bara för att just efteråt upptäcka att den var för stor. Nåväl, snart får jag mina riktiga linser så att jag kan börja se ordentligt igen :) Den dagen välkomnar jag stort :P
Har även köpt en plopp som jag sitter och tjuvsmakar på lite nu och då. Egentligen var det väl tänkt att jag skulle spara den till senare, men det lär ju inte hålla :P
Tänkte ge mig i kast och kolla några avsnitt av One tree hill nu, men eftersom att vi har fått massor av nya kanaler kanske jag slänger mig ner framför TVn istället - i väntan på att min matkoma ska dunsta. När den stunden är kommen bär det av ut efter tjotti-vägen och springa lite intervaller (om jag inte glömmer bort det) eller söndra ved.
Vad kan man annars säga om den här lördagen? Alldeles för händelselöst. Var och körde med volvon en sväng i kullen och i Tjotti. Övade mig på att inte köra på alla små stackare till barn som cyklar omkring på vägen.
Usch var jag är trött. Kan det ha att göra med att jag bara sovit 11 timar inatt? :P haha.

Nu ska jag ligga och zappa mellan kanalerna tills min kära far ropar ut mig. Då är det bara att ta på sig skogshuggar-kläderna och sticka ner i backen och klyva ved. (hellre det än att diska)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du minns den dagen?

2007-05-06 @ 21:49:39
Postat av: Sara

för att.. Det var en speciell dag :)

Postat av: Jossan

Haha.. okej som alla andra ;D

2007-05-07 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback