Produktiv Söndag

Så stod det i mitt horoskop. Idag är det mors dag och jag har ännu inte blivit kreativ och gjort ett kort åt henne. Nåväl, söndgen är lång.
Sitter och lyssnar på Laser - Det var en gång en fågel, vilket inte är speciellt ovanligt för tillfället, haha :)

Det dåliga vädret är ett faktum och nu sitter jag och bara önskar att det ska kika fram några solstrålar mellan molnen. Blåsten hade gärna fått ersättas med ett uns värme, och mina frusna fingrar med  lite bättre humör och ett brännbollsträ.

Positivt tänkande
är för övrigt något jag tänker ägna mig åt idag. Se allting fån den ljusa sidan, haha :) Det återstår att se hur länge min plan fungerar :P
Och det fungerar. Solens strålar har letat sig fram, om även bara för en stund :)
Idag är första dagen av mitt nya liv och nu ska jag sätta mig och skriva ner alla goda gärningar jag tänker genomföra. Haha, inte riktigt så. Ska i alla fall papegoja ner ett och annat vettigt som jag ska försöka att inte glömma bort :)
Ska nog ta med det där om att minst träna tre gånger i veckan, och att spela gitarr. Även det där med att äta nyttigare, och framförallt ta saker som de kommer.

Nobody want to see us together..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback