Sjukt glad, men väldigt ont!

1, 2, 3, 4, 5 och 6 dagar fulla av ledighet :D
Eller ja, egentligen har jag inte varit ledig idag. Var dock tvungen att ligga kvar i sängen imorse eftersom att jag verkligen inte kunde förmå mig att ta mig upp därifrån. Den sjukt hemska magvärken började igår i skolan, och hade fortfarande inte släppt imorse så då tog jag beslutet att stanna hemma istället för att förpesta mina vänner (och mig själv) i skolan med mitt humör och min värk.
Äntligen (efter en hel del Ibumetin och en varm vetekudde) har jag släpat mig hit. Nu känns det inte så illa för tillfället. Får väl passa på att göra det bästa av situationen helt enkelt!

Sitter och försöker sätta ihop Da Vinci koden till en film, vilket verkar ha lyckats ganska bra :] Har en hel del andra filmer också som jag måste se, så idag är den perfekta dagen för att ligga och slötitta film och tycka lite synd om sig själv :) Har även planerat in ett stycke gitarrspelande, städande, Grey's Anatomy, Simpsons och förhoppningsvis en del umgänge idag, om orken finns. Möjligtvis också lite träning om kroppen tillåter.

På fredag tar jag partyhumöret med mig och sticker till civilisationen och söker efter andra kalasvilliga människor. Det är åtminstone det jag hade tänkt. Om det inte händer så att jag "onyktrar och har mig" så ligger träningen högt på denna långhelgs-lista.

Måndag blir det ingen skola för mig, yääähy, för då blir det synkontroll för hela slanten. Sorgligt värre? :)

Nåväl, nu ska jag slänga fram madrassen och leva mig in i filmernas värld. Da Vinci koden är en film jag velat se länge, så nu trotsar jag ödet och plockar fram täcke och kudde och bara njuter av stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback