Solen skiner..

.. och jag är på dåligt humör.

Först och främst för att morsan gnäller på mig att jag ska "städa mitt rum och vika alla kläder". Är så spyleds på att städa nu så det finns inte. Är det någon som vill gå in i mitt rum får de väl helt enkelt låta bli, vända om och i värsta fall.. hitta något intressantare ställe att besöka ;)
För de andra så finns det inte en människa i byn. Det betyder att jag måste roa mig själv hela denna lördag.
För det tredje vill jag ut ikväll och umgås med folk och bara ha kul. Tyvärr så ska de flesta på krogen. De som inte ska dit är förkylda så då finns det inga alternativ kvar.

Då kan man dra slutsatsen att jag blir ensam kvar i byn på självaste pingstafton, utan någon alls att umgås med medan alla andra är ute och roar sig. Bleeeh :P
Fast nu ska jag inte låta pessimistisk. Får ju sätta in mina linser om två timmar :F Gaaaah! Och vad ska jag gröa tills dess?

Ska sticka ner till syrran nu och se om det finns något roligare där, tjaråå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback