Torrfläckar = små lövfällande japaner.

Jajjemen. Återigen när jag var ute och promenerade fick jag svar på några av mina funderingar.

Dagens fundering: Vad är egentligen en torrfläck?
Svar: En ovanligt liten Japan med stora röda öron och randig navelsträng som råkat hamna på din arm och förtorkat, sprungit färdigt, tappat alla sina löv, eller vadhelst man än vill kalla det.

Hur bildas då den här torrfläcken?
Svar:
Den ovanligt lilla Japanen med stora röda öron och randig navelsträng råkade hamna på din arm (alldeles invid armvecket), där han blev mycket rädd. När du upptäckte honom var han bara en liten blöt fläck med stora röda öron och randig navelsträng, som torkat. Därav namnet torrfläck.

Hur visste vi då att det var en Japan?
Svar:
De kännetecknande stora röda öronen och den randiga navelsträngen. På endast den blöta fläcken kan det vara svårt att avgöra.

Allt detta kom jag fram till idag med hjälp av tre andra svartklädingar. Detta gjorde vi genom att ta oss in i en trasig stegräknare som vi hittat efter vägen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Näe, det var tydligen bara 120 st i den det var mest i och den vägde 130 g. I de andra står det inte hur många bitar det är, men de vägde 80 resp 100 g.. så jag lär ju ha en hel del tuggummi.. :D Btw var mintchokladtuggummina skitgoda! :D

Postat av: Julia

LOVAR att du får ett på torsdag! :D

2007-05-08 @ 16:09:45
URL: http://juliaelhag.blogg.se
Postat av: Julia

Tell me more, tell me more! ;) Menååh, måste vara ledig på tors också verkar det som :P

2007-05-09 @ 15:07:21
URL: http://juliaelhag.blogg.se
Postat av: Julia

Hah näe det blev ju inte... :P Men imorrn ska jag nog vara duktig ohc gå på fysiken iaf. ;D

2007-05-10 @ 16:48:23
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback