Totalt kaos.

Jag känner mig helt upp-och-ner-och-in-och-ut-vänd. Fattar ingenting. Sedan när har jag börjat skolka från skolan för att dricka öl och vinglögg + göra hål i öronen? Ja, sen igår. Men varför?
Kan vara all den ångest jag har över diverse sakersom jag går och släpar runt på. Det blir bara tyngre och tyngre och ibland måste man bara stanna, vila, tänka och.. skita i allt annat.
Gårdagen var rätt trevlig ändå. Glömde bort alla mia bekymmer för en stund och bara njöt av tillvaron :)
Nu när jag sitter hemma framför datorn så börjar alla tankar fara omkring som ett enda oigenkännligt virrvarr sådär som vanligt. VARFÖR måste man alltid komma på att göra de dummaste sakerna? Skrev nationellt prov i engelska idag (writing). Ämnet var temptations, och ja, jag tog ch kluddade ner rätt mycket av mina egna erfarenheter. Efter den där en och en halv timmans skrivande upptäckte jag, inte till min lycka, att nästa lektion först skulle börja omkring 4 timmar senare, (kom just på varför jag brukar sticka hem från skolan). Nåväl. Hade prov i datakunskap så jag stannadepå skolan. Satt och satt och satt och satt och.. satt lite till. Får jag inte lägenhet snart hoppar jag över skolan helt och hållet. Förhoppningsvis hinner jag få betyg i alla ämnena. Det är ju faktiskt hela sex skolveckor kvar :(

Skola, skola, skola.. Det är det ens hela tillvaro handlar om. Skola. Nu tänker jag inte förstöra min fredag eftermiddag genom att ara tänk på skolan, nej nej.

Nu bär det av mot sängen. Ska nog läsa och sen sova en timme eller två, med tanke på den sömn jag inte fick inatt. Eftersom att jag inte tilläts inta sovande position på höger kroppshalva, stördes min sömn något enormt. (Orsaken till detta är se två hål jag gjorde i högra örat igår. Vackert, jajjemen :)

Nedräknaren :)
http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=30E0L0S0Z0K0B2C5E2M8G871Z1T


Varför man inte ska gå på stan med en onykter Julia:
J: "Jag ska gå på Hot Stuff och fråga vad det kostar att göra hål i naveln"
jag: "Ok, följer väl med"
J: "Vad kostar det att göra hål i naveln?"
Svar från kassan: "450 kr"
J: "Okej, då vill jag ha tre"
Kassan: "Hur menar du då?"
J: "Men två på sidorna och en under. Måste man boka tid?"
Kassan: "Neeej, nog går det bra att göra i alla fall"
J: "Då vill jag göra på en gång"
K: "På en gång?"
J: "Jajjemen"
jag: "Men Julia, ska vi inte gå på Domus först?"
J: "Nämen jag ska göra hål i naveln"
jag: "Men ska vi inte gå på Domus först? Vi kan ju gå tillbaka hit sen? (eller så inte)"
J: "Jaja"

Hon gick aldrig tillbaka. Nu är hon i Finland, nykter ännu (tror jag?) och kommer först hem på Söndag. Även hon bytte uppfattning om det där med hålen efter tillnyktrandet.

Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha, låter bra det:D

Postat av: Julia

Nej nu blir det andra bullar, vi får försöka peppa varandra. Om inte annat så verkar mörk choklad antidepressivt, så vi kan ju börja smaska choklad. Fast av choklad blir man finnig.... och kåt. hmf, har ingen lust att sitta och vara fet, finnig och kåt med dig.. Nej, nu svamlar ajg. :P sry. Tack än en gång för att du hindrade mgi från att pierca sönder min mage!

2007-05-06 @ 21:11:22
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback