Guitar Hero en lördagkväll mm mm mm mm =)

Jajjemen, även ikväll är en Guitar Hero-kväll. Inte fy skam för det.
Jag och den jag gillar allra mest har ätit tunnbrödrulle för en stund sedan, mums =) Vi tänkte att det är bäst att ladda upp för kvällen så är det klappat och klart och det finns energi till annat än att titta tv.
Sitter och bloggar medan han sitter och blir ännnuännuuu bättre än mig. Det är inge roligt, jag kanske måste smygträna när hjärtat har gått och lagt sig ;] Fast.. Det vet jag inte hur det kommer gå eftersom att det alltid är jag som somnar först.
Och sen så vill jag ju inte sitta vaken ensam, det är så tråkigt och ohändelserikt. Jag vet inte alls vad jag ska göra åt problemet.. :P

image136

Vill att du ska veta (fast du redan vet det) att jag är helt fucking crazy i dig. Jag är så kär så jag skulle kunna gå sönder om någon slog mig med en hammare.. Fast iofs, vem kan inte det? Det var inte det jag tänkte skriva, det var bara min första (konstiga) tanke. Yeeah I know jag tänker som ett CeePee, now-a-days.
Men som även du brukar säga, man blir som man umgås ;)
I love you my little pigwing ;) Du är det bästa som hänt mig på längelänge, eller kanske det bästa någonsin? :)
Hur som helst så älskar jag dig sååå otroooligt mycket så jag måste skriva det här för det finns ingen hejd, inget stopp alls, när det gäller kärleksförklaringar och allt vad det är. Jag vet inte alls när det gäller dig, du är bara så underbar =)

Ojoj, när ska jag hinna tjuvträna? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback